شرایط گارانتی و ثبت سریال محصول

 

مشتری گرامی ضمن تشکر از اعتماد شما به اطلاع می رساند شرکت لادیز الکترونیک با پشتوانه غنی از تجربه و تخصص، با ارائه گارانتی برتر خود پیشنهادات ارزنده ای برای مشتریان خود مهیا کرده است.
هر خرید در اصل یک سرمایه گذاری است و مشتری می بایست در برابر هزینه ای که پرداخت می کند منافعی با ارزش تر از سرمایه گذاری انجام شده دریافت نماید. با داشتن گارانتی برتر لادیز هر کسی می تواند با خیالی آسوده از دستگاه خود استفاده کرده و هیچ دغدغه ای بابت پاسخگویی گارانتی خود نداشته باشد.
شرايط گارانتي:
  • ارائه جعبه كالا به همراه برچسب و فاكتور خريد هنگام استفاده از خدمات لاديز الزامي است.
  • هزينه ارسال و تحويل دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتي لاديز به عهده مشتري مي باشد.
  • تاريخ انقضاء ضمانت بر روي كارت درج شده است.
  • مواد مصرفي و تجهيزات جانبي از قبيل شارژر ، باطري ، آدابتور و امثال آن مشمول ضمانت نمي باشد.
موارد ابطال ضمانت:
  • مخدوش بودن هولوگرام ، شماره سريال ضمانتنامه يا دستگاه يا عدم تطابق آنها با يكديگر.
  • دستكاري و تعمير دستگاه توسط تعميركاران يا افراد غير مجاز ، نصب نرم افزار يا سخت افزار خارج از نمايندگي هاي مجاز.
  • راه اندازي و استفاده از دستگاه بدون رعايت نكات ارائه شده در دفترچه يا سي دي راهنما.
  • صدمات ناشي از حمل و نقل نادرست ، ضربه خوردگي ، قطعي سيم ، رطوبت و درجه حرارت غير استاندارد ، استفاده از تجهيزات جانبي و مواد مصرفي غير استاندارد و غير اصلي
نکات مهم:
  • استفاده از دستگاه ها  فقط بر اساس نوع كاربري مشخص گرديده مجاز مي باشد و در غير اينصورت از گارانتي خارج مي شود.
  • مشتریان محترم باید به این نکته توجه داشته باشند که در زمان خرید کارت گارانتی و یا لیبل گارانتی را همراه محصول از فروشنده تحویل بگیرند.
  • در زمان خرید به یکسانی شماره سریال دستگاه و شماره سریال کارت گارانتی توجه نمایند و در صورت مغایرت این مورد را به فروشنده اطلاع دهند. 
شرایط تعویض و تعمیر قطعات:
  • شرکت لاديز الكترونيك بر اساس تشخيص کارشناسان خود، قطعه يا قطعات معيوب دستگاه تحت پوشش را تعمیر و یا تعويض خواهد کرد.


لطفا مشخصات را با دقت وارد نمایید 🙂